27 Temmuz 2008 Pazar

109 - Seni Benim Gibi


109 - Seni Benim Gibi

Seni Benim Gibi

Dolaşırken ıssız kapkaranlık gecelerde..
Sensizliğin sessizliğinde, sensiz olan oldu mu? ..

Söyle Canımın canı, sevgilim, bir tanem,
Seni benim gibi, ölümüne seven oldu mu? ..

Her güne senin olmak dileğiyle başlayıp,
Kalbinde, seni sensizlikte yaşayan oldu mu? ..

Sevgisini, yaşamını, yazdığı aşk şiirlerini
Yalnızca sana adayan oldu mu? ..

En ufak bir seste 'Sen Geleceksin' diye,
Kalbi fırlarcasına, delicesine çarpan oldu mu? ..

Kalbindeki tahtın en güzel köşesine,
'Kraliçem' diye seni oturtan oldu mu? ..

Uzaklardan ta oralara gelip, elinden tutup,
Seni benim gibi, Resmini tuvale çizen oldu mu? ..

Seninle ağlayıp, hüzünlenen, neşelenip gülen,
Dertlerine iyi ve kötü günde ortak olan oldu mu? .

'Seni çok seviyorum', 'Sen Benimsin'
'Ölümüne, Seni Kimseye Vermem' diyen oldu mu?

Gözlerime bak, kalbinin sesini dinle de söyle;
Seni benim gibi 'Ölümüne Seven' oldu mu?

Mr Can Akın